התנעה מחדש

כמו שוודאי שמתם לב, הבלוג פחות או יותר שבק חיים לפני חודשיים. מכתיבה כל יום, הממוצע צנח ליומיים-שלושה, אחרי זה שבוע-שבועיים, עד לדימום מנוע מוחלט כשהמצבר כבה. אם להמשיך את המטאפורה המטופשת, אני מנסה עכשיו לעשות ג'אמפסטארט לבלוג (מי שמבין במכוניות, זה בכלל הגיוני מה שאני אומר?) ולהתחיל דף חדש, בתקווה שמעט הקוראים הנאמנים ממקודם יסלחו לי על ההזנחה. חבל, עד שהבלוג קצת צבר תאוצה זה קצת כמו להתחיל מאפס שוב.


אז תנו לי להציג את עצמי בצורה מסודרת הפעם. אני איתי עמוס (אתם יכולים לחפש בפייסבוק תחת Itay Amos ולשלוח מיילים ל a-mos@inter.net.il או archaicinema@gmail.com ), סטודנט לקולנוע באוניברסיטת תל אביב בשלבי סיום התואר הראשון (טוב, לא עד כדי כך בטוח),
מוזיקאי-בקושי מתוסכל (אם בא לכם לנגן ואתם מתחברים לטעם שמוצג כאן, תזרקו מילה), מתעסק בכתיבה ויצירה ארעיים, חולם הרבה ועושה מעט. הבלוג הזה הוא ניסיון לפרוק שנים של האזנה לכדי משהו פרודוקטיבי שיצליח להעביר הלאה את מה שגיליתי ונהנתי ממנו לאורך השנים, ולנסות גם להרחיב את האופק של מאזינים ארעיים שאין להם זמן או חשק לנבור בתתי ז'אנרים ולהקות אזוטריות.

אני מודה שהשם של הבלוג קצת יומרני, הפעם אני מוכן להתחייב על פעמיים-שלוש בשבוע, לא יותר (אבל השם ישאר, הוא קליט). נורא שמחתי לקרוא את התגובות החיוביות בצורה מפתיעה לבלוג, ומאיץ בכם להמשיך ולומר את אשר על לבכם בתגובות. אל תרגישו רע אם עברו כמה חודשים מפרסום הפוסט, העדכונים על התגובות מגיעים בכל מקרה ברגע שהתגובה נכתבת, כל תגובה נקלטת במלוא תשומת הלב, ההכרה והאגו. אני עדיין מסוקרן מאוד לגלות מה חשבתם על אלבומים שנותרו מיותמים מתגובות, כמו הצמד ששמתי של  The Innocence Mission, או הגילוי הטרי של R. Stevie Moore למשל.

שימו לב שגם הוספתי לנוחיותכם אינדקס אלבומים שמאגד בצורה אלפבתית את כל האלבומים שכתבתי עליהם.

בקיצור, אל תישארו בצד, אם משהו נפל אצלכם גם שבועות רבים לאחר ההאזנה אנא שתפו הארות, המלצות על דברים דומים, הצעות עבודה או קטילות מכל וכל. אתם מוזמנים גם להציע לכתוב פוסטים אורחים ולהוריד ממני קצת את הנטל. 

מקווה שיהיה בסדר הפעם, הפיצו את הבשורה.

5 Responses to התנעה מחדש

  1. Shoegazer says:

    מברכת על שובך. המתנתי בסבלנות 🙂

  2. יואב says:

    היי, תודה, ובהצלחה 😉 חיכינו 😮

  3. Trubadur says:

    ברוכים השבים ,

    כמעט שהתיאשתי והחלטתי לפתוח בלוג מתחרה 🙂

    אולי באמת אשלח לך פוסט אורח.

  4. y says:

    מתחבר לחלק גדול מהאלבומים של הבלוג . ומאד מסוקרן מאלה שאני לא מכיר. אבל אני איטי וייקח לי זמן להגיע אליהם. למה "להתחייב" על כתיבה ? גם אלבום בחודש זה טוב ואלבום בחדשיים אפילו מצויין. איך שמסתדר.. החיים צפופים. 😕

  5. דרור says:

    מצחיק

להשאיר תגובה

